Katselet juttuja tunnisteella "design"
14/03/10
Kuvahämminki
Asia on sovittu molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla, joten päätimme poistaa tämän kirjoituksen. Kuvien käyttöoikeuksissa oli epäselvyyksiä, mutta yhtiö selvitti nopeasti ja kohteliaasti tilanteen. Meillä ei enää ole vaatimuksia tai kaunoja kyseistä yritystä kohtaan.
We have reached a satisfactory agreement with all the parties. This blog post has become obsolete and has been edited. There was a misunderstanding in copyright terms of our photography. The company quickly cleared and corrected the situation and we have no hard feelings against them.
[pinit]10/03/10
YLE TV2: Suomea rakentamassa
Tänään illalla YLE TV2:n dokumenttiprojektissa nähdään mielenkiintoiselta vaikuttava dokumentti Suomea rakentamassa. Dokumentti kertoo perheestä, joka rakentaa itselleen omakotitalon. Rakentamista seurataan kahden vuoden ajan, aina tontin varaamisesta alkaen talon valmistumiseen asti. Tuskin tekevät mitään hirvittävän erikoista taloa, mutta itse rakentaminen ja elämä rakentamisen aikana ovat aiheena jo riittävän kiinnostavia.
TV2 esittää ohjelman siis tänään klo 22:45 alkaen ja uusintana ensi sunnuntaina 14.3. klo 15.10 alkaen. Tämä tulee kyllä itse katsottua, jos myöhäisen lähetysajan takia alkaa jo väsyttämään niin sitten tallennamme myöhempää katselua varten.
[pinit]07/03/10
Parvekejuttuja
Tänä viikonloppuna on aurinko paistanut siihen malliin, että kevät saattaisi tulla pian. Aurinkokin jo lämmittää, parvekkeen oveakin on voinut pitää auki. Hieno ilma saa myös miettimään parvekkeen sisustamista. Parveke on ollut meillä pitkään vajaakäytöllä, mutta nyt kun sinne on hommattu kalusteet niin tavoitteenamme on saada siitä kesään mennessä mukava oleskelupaikka.
Eilen kävimme kaupungilla pyörimässä ja mukaan tarttui Finlaysonin harmaat Kaari istuintyynyt. Myöhemmin parvekkeelle pitää nikkaroida vielä penkki tai pöytä yrteille. Suunnitelmissa on myös pieni kasvihuone. Lisäksi parvekkeelle olisi kiva saada jokin iso ruukku myös koristekasveille. Harmi, että parvekkeellamme ei ole sähköä. Itse haaveilen valoruukusta ja Mikko haluaisi säteilylämmittimen viileitä iltoja varten.
[pinit]

